- Opis
Świeżo zakupiony sprzęt wraz z usługą instalacji i konfiguracji daje Ci pewność, że zaraz po wyjęciu urządzenia z pudełka będziesz mógł go podłączyć, skonfigurować i uruchomić z pomocą zdalną naszych techników. Doskonale wiemy o tym, że nasi Klienci nie muszą być informatykami, aby używać zakupionych u nas urządzeń, dlatego wychodzimy Państwu naprzeciw oferując pomoc naszych specjalistów. Dzięki temu cały proces integracji jest znacznie szybszy i oszczędza czasochłonnego czytania instrukcji, mozolnego podłączania i zmiany ustawień konfiguracji.
Zakresy pomocy zdalnej w instalacji i konfiguracji grup urządzeń
Poniżej przedstawione są zakresy pomocy zdalnej dla każdej z oferowanych grup produktowych na naszym sklepie. Dzięki tej usłudze pomoc w konfiguracji umożliwia bezporoblemowy rozruch urządzenia i rozpoczęcie pracy zaraz po wyjęciu sprzętu z pudełka. Przedstawiony zakres usługi obejmuje konkretne działania, które mogą zostać przeprowadzone przez naszego wyspecjalizowanego technika.
Instalacja i konfiguracja dla drukarek etykiet
- pomoc w przygotowaniu drukarki do użycia
- pomoc w instalacji oprogramowania do projektowania etykiet dostarczonego przez producenta drukarki
- pomoc w przygotowaniu projektu etykiety składającego się z przykładowego tekstu lub kodu kreskowego w dostarczonym przez producenta oprogramowaniu i jego wydruku
- pomoc w instalacji sterowników drukarki w systemie Windows XP/7/8.X/10
- pomoc w poprawnym załadowaniu taśmy i nośnika (obsługiwanych przez urządzenie)
- pomoc w konfiguracji parametrów drukarki pod stosowany typ materiałów eksploatacyjnych (obsługiwanych przez drukarkę)
- pomoc w parametryzacji drukarki
- pomoc w wykonaniu kalibracji nośnika
- pomoc w podłączeniu do sieci LAN/WLAN
- pomoc w aktualizacji oprogramowania układowego (firmware) urządzenia do najnowszej wersji dostępnej na publicznych serwerach producenta.
Instalacja i konfiguracja dla czytników kodów kreskowych
- pomoc w przygotowaniu urządzenia do użycia
- pomoc w podłączeniu do komputera PC, instalacji sterowników
- pomoc w instalacji i uruchomieniu dodatkowego oprogramowania dostarczanego przez producenta z urządzeniem
- pomoc w sparowaniu czytnika z bazą komunikacyjną lub komputerem PC w przypadku wersji bezprzewodowej
- pomoc w konfiguracji czytnika na podstawie instrukcji dostarczonej przez producenta
Instalacja i konfiguracja dla terminali mobilnych
- pomoc w przygotowaniu urządzenia do użycia
- pomoc w podłączeniu do sieci WLAN
- pomoc w konfiguracji ustawień dostępnych z poziomu systemu
- pomoc w podłączeniu do komputera PC w celu przeglądania zawartości urządzenia
- pomoc w aktualizacji oprogramowania układowego (firmware) urządzenia do najnowszej wersji dostępnej na publicznych serwerach producenta
Informacje o usłudze:
- Klienci, którzy zakupili usługę mogą kontaktować się telefonicznie, bądź mailowo z naszymi specjalistami w okresie 1 miesiąca od dnia zakupu.
- Wsparcie dotyczy 1 urządzenia i jest mu bezpośrednio przypisane.
- Usługa pomocy zdalnej w instalacji i konfiguracji jest realizowana w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00.
- Przed przystąpieniem do świadczenia wsparcia nasz specjalista zweryfikuje uprawnienia Klienta poprzez numer NIP oraz numer seryjny urządzenia.
- W niektórych przypadkach do pełnej diagnozy lub rozwiązania problemu dla większej wygody naszych Klientów korzystamy z aplikacji TeamViewer.
- Dane techniczne
SKU SUPPORT-INSTALL Jednostka miary szt. Stan magazynu W magazynie Producent COM4IT Cena 250,00 pln - Ulotka
- Opinie
Napisz własną opinie
- Zapytaj o produkt